قلب یخی

با تو این قلب یخی جون میگیره

قلب یخی

با تو این قلب یخی جون میگیره

شادمهر عقیلی

 

  

دریافت آهنگ :در ادامه مطلب

دانلود ویدیو :در ادامه مطلب




واینم شعر رویای ما :


من رؤیایی دارم، رؤیای آزادی
رؤیای یک رقصه بی وقفه از شادی

من رؤیایی دارم، از جنسِ بیداری
رؤیای تسکینِ این دردِ تکراری

دردِ جهانی که از عشق تهی می شه
دردِ درختی که می خشکه از ریشه

دردِ زنایی که محکومِ آزارن
یا بچه هایی که تو چرخه ی کارن

تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
رؤیای من اینه: دنیای بی کینه
دنیای بی کینه، رؤیای من اینه

من رؤیایی دارم، رؤیای رنگارنگ
رؤیای دنیایی سبز و بدونِ جنگ
 

من رویایی دارم ،که غیر ممکن نیست 

دنیایی که پاکه از تابلوهای ایست 


دنیایی که بمب و موشک نمی سازه
موشک روی خوابِ کودک نمی ندازه

 دنیایی که تو اون  زندونا تعطیلن
آدمها به جرمِ پرسش نمی میرن

تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
رؤیای من اینه: دنیای بی کینه
دنیای بی کینه، رؤیای من اینه  

 

اسطوره پاپ ایران شادمهر عقیلی 


ادامه مطلب ...